Skyscraper/Giraffe

A place where i write all things that i want. Things that i love, hate, open my eyes and a place where i'm free to be myself without any misunderstanding. A place to get inspired and inspiring. A place to fly up widen my wings. Welcome, to my kind of place. Suit yourself!

Wednesday 12 June 2024

Phew Hello 2024!

 Assalamua'laikum and hai!


Alamak it feels super weird like what? Harini aku terdetik nak check my dusty blog that i think last time aku update 2018? WOW. Siapa je baca blog sekarang eh? I believe semua macam dah go for short video platform such as TikTok. Bila baca balik all those old post rasa nostalgic gila. Haha. 

Korang percaya tak disebabkan blog aku tulis zaman hingusan nak masuk Degree Fesyen UiTM ni asbab aku dapat kerja sekarang lol. Funny how things work out for me. Apa apapun thank you pada semua yang baca my blog. It's a long journey but Alhamdulillah, i'm still here. Life update, aku dah kahwin this year! Siapa sangka orang yang meratib tak nak kahwin finally dah kahwin. Umur pun nak masuk 3 series this year. Gila cepat masa berlalu. Rasa baru je lepas nangis nangis sebab kena marah time assessment. Times did fly. 

Btw, aku harap my past post membantu lah adik adik yang clueless macam aku dulu untuk menempuhi zaman belajar. Walaupun aku perasan ada few fact yang dah tak sama masa zaman aku dulu. Contoh, maybe some of lecturers aku mention from my early studies dah bersara. Prof Shook, Dr Saemah dan Encik Anas. Dan mungkin juga prosedur dan subject dah tak sama. So minta maaf kalau apa korang bayangkan from my previous post tak sama dengan yang korang akan experience. 


Good luck korang! Heads up, aku maybe akan gunakan platform ni untuk cakap pasal random things happened dalam hidup aku dan juga fashion things. Maybe lah kalau aku rajin. kalau lah. Okay lah bye!

No comments: